Novi Sad, Garni hotel Gymnas

by Wednesday, March 11, 2015

Današnja priča posvećena je drugom delu vikenda, 8. martu, koji sam provela u gradu u kojem vreme sporije teče, u Novom Sadu. Odsela sam na svega 10-ak minuta od centra, u prijatnoj atmosferi Garni hotela Gymnas. Za one koji ne znaju, “garni” u nazivu hotela podrazumeva uslugu noćenja sa doručkom.

Već na samom ulazu, da se primetiti toplina boja, posvećenost detaljima i umetnička nota koja ovom prostoru daje jedan poseban šarm. Ono što je bilo jako lepo videti jeste da skup mladih ljudi okvirno moje generacije vodi ovu priču. Spremnost da u svakom trenutku izađu u susret, budu vrlo profesionalni i istovremeno srdačni, zaista me je učinila srećnom. Jedan lep pokazatelj kako mlade generacije svojim novim idejama, pristupom, stvarno dobro funkcionišu i unose svežinu zbog čega ih neizostavno moram pohvaliti i ovim putem.

Informacija koja će se dopasti ljubiteljima životinja, jeste da je hotel pet friendly :). Moram napomenuti da me je jedan ozbiljan momčić po imenu Argo (kuca) dočekao i ispratio. Mislim da je to jedno od zaduženja koje mu pored šarmiranja gostiju ne pada teško.

Apartman na četvrtom spratu oznake d2 (u čijem nazivu  sam našla meni dragu simboliku ), bio je fino ušuškan i istovremeno dovoljno prostran, a atmosfera za relaksaciju i momenat romantike, sama se prosto “nametnula”. Večeru sam poručila iz obližnjeg restorana koja je bila postavljena u hotelu i uz prijatnu instrumentalnu muziku, čašu belog vina, polako privodila dan kraju.
Novo jutro, početak nedelje obeležile su kafa, neke lepe vesti i sama činjenica da sam vrlo zadovoljna  i ispunjena.

Vojvođanski fruštuk za energičan početak dana, a onda lagano sabiranje utisaka, priprema za povratak i vraćanje obavezama.
Sve u svemu, jedan lep koncept, prijatni ljudi i utrošeno vreme po meri. Iskustvo je veoma pozitivno i imate moju iskrenu preporuku, ako se nađete u tom kraju.
Ukoliko vas interesuje detaljnije njihova ponuda, možete pogledati na njihovom sajtu – OVDE, a i priključiti im se na društvenim mrežama Facebook-u, Instagramu (@hotelgymnas) i Twitter-u. Imaju teretanu, wellnes, a kada su u pitanju sobe i apartmani, ima rekla bih dovoljno raznovrsnih ponuda da se može prilagoditi ukusu različitih profila ljudi. Istražite sami.
Sadržajan i lep i opuštajuć vikend je iza mene, više sam nego zadovoljna.
Da li vam se dopada atmosfera?
Do narednog naslova,
Di
13 Responses
  • Jelena
    March 11, 2015

Prelepe slike, opuštajuća atmosfera i neki lagani život. Kako mi taj tempo nedostaje… Divan Novi Sad <3

Jeste, baš tako.
      Polako, idemo mi na onaj naš izlet kad grane sunce 🙂 <3

• Јована Д.
    March 11, 2015

Нови Сад је, као и цела Војводина, оаза мирнијег (и лепшег) живота. Хотел је лепо уређен и нуди примамљиве погодности, али ми се концепт ноћење + доручак уместо целог дана не свиђа, то јест не одговара мојим потребама, али радује ме што су се наши вршњаци упустили у успешно предузетништво.

March 13, 2015

Slažem se, sve je drugačije.
      NIsi razumela :), nije to bukvalno noćenje i doručak, nego nisam htela da opterećujem tekst dužinom. Check in je u 14h, što znači da ti imaš praktično ceo dan, veče, a do sutra do 12 mogućnost (ukoliko već se ne ostaje duže) da ostaneš :).
      Sjajni su, jako lepo funkcionišu i mnogo mi je bilo drago da sam to videla i uživo.

• Milena Nesic
    March 11, 2015

Meni se ovo jako dopada, i sam izgled i taj mir koji si fantasticno prenela fotografijama.
    Cesto sam na putu pa su hoteli nezaobilazna stanica, i moram da primetim da imamo puno lepih hotela/smestaja u ponudi, samo ih treba otkriti. Skoro svaki grad krije bar jednu oazu mira koja ume da prija kada si daleko od kuce.
    Konkretno u Novom Sadu bih pohvalila i preporucila Apartmane Stojic – privatni smestaj iza kog stoji fina i gostoljubiva porodica koja vas uvek srdacno doceka i na raspolaganju imaju jako lepe, ciste i perfektno uredjene apartmane. Uz to vas ugoste i usluze bukvalno kao da ste im clan porodice – sa sve kaficom i domacim specijalitetima po izboru.

Nadam se da ce biti jos ovakvih postova, jer mi mogu biti itekako korisni <3

March 13, 2015

Drago mi je da sam uspela da prenesem kako valja atmosferu :).
      Primetila sam da dosta putuješ, a i # koji koristiš, a koji mi je uvek jako simpatičan.

Trebalo bi u budućnosti da bude više, potrudiću se :).

• Helena M.
    March 12, 2015

Obozavam Novi Sad 🙂 i drago mi je sto mi je blizu pa sam cesto tamo, pored toga sto me vezuju fakultetske obaveze.

March 13, 2015

Eto, bar si često tamo :).

• Teky Frost
    March 12, 2015

fotografije su super 😀 a hotelčić predivno izgleda

Hvala Teky <3!

• Teodora Mladenovic
    March 12, 2015

Prelepe fotografije, bas su docarale prijatnu atmosferu. 🙂

March 13, 2015

Draga Teodora, zahvaljujem se na komentaru :)!

• Lendoxia
    March 17, 2015

Super hotel izgleda 🙂 bas sam ovaj vikend prvi put bila u Novom Sadu i odusevljena sam gradom i svime bas je predobro bilo 🙂